Info@bmsf.dk | Facebook | Nyhedsbrev

Børn Med Særlige ForudsætningerBørn Med Særlige Forudsætninger
  • VELKOMMEN
    • Skriv til bmsf.dk
  • Modeller
    • Asynkron udvikling
    • Arv og miljø – model
  • Litteratur
  • Skoler
  • NETVÆRK
    • Danske
      • Begavet med glæde
      • Gifted Children
      • Mensa Danmark
    • Internationale
      • ECHA
      • ICIE
      • HETL
      • NNGE
      • SENG
      • WCGTC
  • Om
    • 21st World Conference 2015
    • Tina Refning
    • Susanne Hoff-Clausen
  • Vi tilbyder
    • Er mit højt begavede barn også særligt sensitivt?
    • Har mit højt begavede barn lært at lære?
    • Er mit barn højt begavet?
Børn Med Særlige ForudsætningerBørn Med Særlige Forudsætninger
Lærere | Identifikation | Undervisningsdifferentiering | Talentudvikling | Skoleledere og andre beslutningstagere | Konsulenter | Skolepsykologer
9. april 2022 af Mediesitter
Højtbegavede_børn_i_skolen_2018 - bmsf.dk

Forfattere:

Mette Welling
Rasmus Welling

GeGe
2018
ISBN-13: 978-87-9143-891-2

Hvor / hvordan får jeg fat på bogen?
Bogen kan købes hos forlaget: https://gege.dk/butik/institutioner/hoejtbegavede-boern-i-skolen-gennemrevideret-2-udgave-marts-2018-kopier/

Eller lånes på biblioteket: https://bibliotek.dk/linkme.php?rec.id=870970-basis%3A54036361

Emner:

Lærere, Identifikation, Undervisningsdifferentiering, Talentudvikling, Skoleledere og andre beslutningstagere, Konsulenter, Skolepsykologer

Anmeldelse:

Følger snarest.

Citater fra bogen:

Previous PostHøjtbegavede børn i familien
Next PostHøjtbegavede børn i dagtilbud – Opgaver, øvelser og ideer

Søg på et emne:

  • Ikke-kategoriseret
  • Henvender sig til:
    • Pædagoger
    • Lærere
    • Forældre
    • Psykologer
    • Højt begavet voksen
    • Skoleledere og andre beslutningstagere
    • Forskere
    • Psykiatere
    • Konsulenter
    • Skolepsykologer
  • Handler om:
    • Asynkron udvikling
    • Dansk forskning
    • Perfektionisme
    • Underpræstation
    • Diagnoser
      • ADHD og ADD
      • Autisme
      • Indlæringsvanskeligheder
      • Særlig sensitivitet og empati
    • Historisk gennemgang
    • Talentudvikling
    • Identifikation
    • Undervisningsdifferentiering
    • Intelligensbegrebet

Bøgerne er ordnet kronologisk.
Nyeste til ældste.

Tilbage til oversigten

Skriv til: info@bmsf.dk - hvis du har spørgsmål.

Forbehold for ændringer.

  • Facebook

    © 2023 Børn Med Særlige Forudsætninger - WordPress Theme by Kadence WP - never trust a smiling cat!

    • VELKOMMEN
      • Skriv til bmsf.dk
    • Modeller
      • Asynkron udvikling
      • Arv og miljø – model
    • Litteratur
    • Skoler
    • NETVÆRK
      • Danske
        • Begavet med glæde
        • Gifted Children
        • Mensa Danmark
      • Internationale
        • ECHA
        • ICIE
        • HETL
        • NNGE
        • SENG
        • WCGTC
    • Om
      • 21st World Conference 2015
      • Tina Refning
      • Susanne Hoff-Clausen
    • Vi tilbyder
      • Er mit højt begavede barn også særligt sensitivt?
      • Har mit højt begavede barn lært at lære?
      • Er mit barn højt begavet?