Info@bmsf.dk | Facebook | Nyhedsbrev

Børn Med Særlige ForudsætningerBørn Med Særlige Forudsætninger
  • VELKOMMEN
    • Skriv til bmsf.dk
  • Modeller
    • Asynkron udvikling
    • Arv og miljø – model
  • Litteratur
  • Skoler
  • NETVÆRK
    • Danske
      • Begavet med glæde
      • Gifted Children
      • Mensa Danmark
    • Internationale
      • ECHA
      • ICIE
      • HETL
      • NNGE
      • SENG
      • WCGTC
  • Om
    • 21st World Conference 2015
    • Tina Refning
    • Susanne Hoff-Clausen
  • Vi tilbyder
    • Er mit højt begavede barn også særligt sensitivt?
    • Har mit højt begavede barn lært at lære?
    • Er mit barn højt begavet?
    • Pædagogisk arbejdsdag
    • Samtaler
Børn Med Særlige ForudsætningerBørn Med Særlige Forudsætninger
Lærere | Identifikation | Undervisningsdifferentiering | Talentudvikling | Skoleledere og andre beslutningstagere | Konsulenter | Skolepsykologer
9. april 2022 af Mediesitter
Højtbegavede_børn_i_skolen_2018 - bmsf.dk

Forfattere:

Mette Welling
Rasmus Welling

GeGe
2018
ISBN-13: 978-87-9143-891-2

Hvor / hvordan får jeg fat på bogen?
Bogen kan købes hos forlaget: https://gege.dk/butik/institutioner/hoejtbegavede-boern-i-skolen-gennemrevideret-2-udgave-marts-2018-kopier/

Eller lånes på biblioteket: https://bibliotek.dk/linkme.php?rec.id=870970-basis%3A54036361

Emner:

Lærere, Identifikation, Undervisningsdifferentiering, Talentudvikling, Skoleledere og andre beslutningstagere, Konsulenter, Skolepsykologer

Anmeldelse:

Følger snarest.

Citater fra bogen:

Previous PostHøjtbegavede børn i familien
Next PostHøjtbegavede børn i dagtilbud – Opgaver, øvelser og ideer

Søg på et emne:

  • Ikke-kategoriseret
  • Henvender sig til:
    • Psykiatere
    • Konsulenter
    • Skolepsykologer
    • Pædagoger
    • Lærere
    • Forældre
    • Psykologer
    • Højt begavet voksen
    • Skoleledere og andre beslutningstagere
    • Forskere
  • Handler om:
    • Intelligensbegrebet
    • Asynkron udvikling
    • Dansk forskning
    • Perfektionisme
    • Underpræstation
    • Diagnoser
      • ADHD og ADD
      • Autisme
      • Indlæringsvanskeligheder
      • Særlig sensitivitet og empati
    • Historisk gennemgang
    • Talentudvikling
    • Identifikation
    • Undervisningsdifferentiering

Bøgerne er ordnet kronologisk.
Nyeste til ældste.

Tilbage til oversigten

Skriv til: info@bmsf.dk - hvis du har spørgsmål.

Forbehold for ændringer.

  • Facebook

    © 2025 Børn Med Særlige Forudsætninger - WordPress Theme by Kadence WP - never trust a smiling cat!

    • VELKOMMEN
      • Skriv til bmsf.dk
    • Modeller
      • Asynkron udvikling
      • Arv og miljø – model
    • Litteratur
    • Skoler
    • NETVÆRK
      • Danske
        • Begavet med glæde
        • Gifted Children
        • Mensa Danmark
      • Internationale
        • ECHA
        • ICIE
        • HETL
        • NNGE
        • SENG
        • WCGTC
    • Om
      • 21st World Conference 2015
      • Tina Refning
      • Susanne Hoff-Clausen
    • Vi tilbyder
      • Er mit højt begavede barn også særligt sensitivt?
      • Har mit højt begavede barn lært at lære?
      • Er mit barn højt begavet?
      • Pædagogisk arbejdsdag
      • Samtaler
    Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted, vil vi antage, at du er indforstået med det.Ok