Undervisningsdifferentiering – Status og fremblik

“Elevdifferentiering går ud på, at eleverne deles op efter deres faglige, mens undervisningsdifferentiering går ud på, at læreren inden for fællesskabet, som klassen udgør, tilpasser sin undervisning til elevgruppens forskellighed. Elevdifferentiering er derfor modsætningen til undervisningsdifferentiering.” (s. 10)

Undervisningsdifferentiering – Status og fremblik
Redigeret af Niels Egelund
Forfattere: Frans Ørsted Andersen, Elisabeth Arnbak, Camilla Brørup Dyssegaard, Peder Haug, Dorthe Lau, Per Fibæk Laursen, Poul Nissen, Thomas Nordahl, Bengt Persson, Dorthe Klint Petersen og Jens Rasmussen.
En del af serien “Viden om skolen”
Dafolo Forlag og forfattere
2010
ISBN-13: 978-87-7281-507-7

Hvor / hvordan kan jeg få fat på bogen?
Bogen kan fåes i flere forskellige formater.
Du kan købe den som almindelig bog i papir her: 
Undervisningsdifferentiering: Status og fremblik (Ebog, Epub, Drm, Dansk) af Niels Egelund
Men den kan også købes som e-bog: Undervisningsdifferentiering – status og fremblik E-bog – Dafolo A/S
Eller lånes på biblioteket: Søg, find og lån fra alle Danmarks biblioteker

Undervisningsdifferentiering - Status og fremblik
Undervisningsdifferentiering – Status og fremblik